Med en Kunst&Bus-billet kan du for bare 145 kr. komme ud og opleve kunsten på Fyn.
Billetten er en kombinationsbillet/oplevelsesbillet, der dækker både bus-/letbanetransport og entrébillet til ét af 3 udvalgte fynske kunstmuseer.
Billetten kan købes til Kunstmuseum Brandts i Odense, Faaborg Museum i Faaborg eller Johannes Larsen Museet i Kerteminde.
Spørgsmål og svar om Kunst&Bus-billetten
Hvem kan købe billetten?
Alle kan købe billetten.
Prisen er ens for alle, og der findes ikke en særskilt børnebillet.
Vær opmærksom på, at børn har fri entré på kunstmuseerne, og det giver derfor ikke mening at købe Kunst- og Busbilletten til børn.
Du skal ligeledes være opmærksom på lukkedage på kunstmuseerne. Find åbningstider på deres hjemmesider. Du kan fortsat købe billetten, men du kan ikke komme ind på museerne.
Hvor kan jeg købe billetten?
Billetten kan købes i FynBus´ webshop og i appen FynBus Mobilbillet.
Køber du via webshoppen, kræver det, at man har adgang til en e-mail, og betalingen foretages med et betalingskort eller MobilePay. Betaler du med betalingskort, skal du benytte NemID.
Billetten kan ikke købes kontant i bussen.
Hvor længe gælder billetten?
Du vælger selv datoen for, hvornår billetten skal være gyldig, og billetten er gyldig hele den valgte dato.
Billetten er ikke gyldig i natbusser.
Kan jeg få hjælp til bestilling af billetten?
Du kan få hjælp til at købe billetten online i FynBus´ Kundecenter i Odense. Det kræver, at du har adgang til en e-mail, og du skal medbringe betalingskort eller Mobilepay, samt NemID.
Må jeg købe billetten, hvis jeg ikke bor på Fyn?
Ja, det må du gerne, men billetten er kun gyldig i busser på Fyn og Langeland.
Kan billetten refunderes?
FynBus refunderer ikke endagsbilletter købt i app eller webshop.
Gælder reglen om at medbringe børn gratis?
Nej, du kan ikke medbringe børn gratis på billetten.
Kan jeg købe to billetter på samme telefon?
Ja, du kan købe en billet gældende til to eller flere personer som en gruppebillet. Billetten er personlig og må ikke deles med eller videresendes til andre.
Hvad sker der, hvis museet har lukket?
Det er dit ansvar som kunde at holde dig orienteret om åbningstider og eventuelle lukkedage. FynBus refunderer ikke endagsbillet, der er købt i app eller på webshop.
FynBus på Facebook
Har du brug for hjælp, kan du også finde os på Facebook.
Vi svarer på spørgsmål, og du kan få trafikinformation og nyheder.
Kundeservice på telefonen
Hvis der er noget, du ikke kan finde svar på, så er du velkommen til at ringe til os.
6311 2200
Skriv til os
Har du ris, ros eller noget, du gerne vil have svar på?